ល្បីៗ! ថ្មីៗ! ប្លែកៗ! កំហុសបច្ចេកទេស៖ IT ជាទេវតា ភ្លេចដោះស្រាយបញ្ហាជូនមនុស្សលោក ផ្ញើឥវ៉ាន់តាម កាពីតូល System ជួបបញ្ហាបុគ្គលិកដោះស្រាយមិនចេញ ស្លាប់ !!
Sophat Chy៖ កំហុសបច្ចេកទេស !!
ព្រឹកមិញខ្ញុំបានផ្ញើឥវ៉ាន់ទៅស្រុក ដោយឥវ៉ាន់ពីរកេះ ដាក់ពូក VIP អត់កើត ក៏គិតថាផ្ញើតាម កាពីតូល ទៅដល់ឃើញគេប្រើ System ក្នុងងការកត់ត្រាទំនិញផ្ញើ គិតក្នុងចិត្តថា ដូចល្អប្រសើរជាងមុន ។
មុននេះបន្តិច ប៉ាខលមក ថាគេមិនអនុញ្ញាតអោយឥវ៉ាន់ទេ ព្រោះខ្ញុំបានដាក់លេខអ្នកទទួលខុស អោយខ្ញុំខលទៅខាងភ្នំពេញ ។
ខ្ញុំបានខលទៅលេខខាងភ្នំពេញ តែគេតម្រូវអោយឩ្ញុំយកបុងទៅកន្លែងគេដូរលេខ ។ ខ្ញុំប្រាប់ថាមានវិធីអីផ្សេងទេ ព្រោះខ្ញុំនៅឆ្ងាយពិបាកធ្វំណើរទៅ គាត់ឆ្លើយថាអត់បានទេ តែខ្ញុំថាមានអ្នក អ្នកផ្ញើបុងក៏នៅខ្ញុំ អត់មានវិធីបញ្ជាក់បានទេ? គេថា គោលការណ៍ក្រុមហ៊ុន ខ្ញុំបន្ថែមថា ឥវ៉ាន់អាចខូច ព្រោះជាផ្លែឈើ ខ្ញុំមានលេខខ្ញុំអ្នកផ្ញើ និងលេខបុង ឬខ្ញុំអាចបញ្ចាក់ថាឥវ៉ាន់នោះជាអ្វីរូបរាងម៉េចឬជាស្អី តែគេថាគោលការណ៍ក្រុុមហ៊ុន និង System អោយមកថដូរលេខនោះ អើសនេះឬបច្ចេកវិទ្យាចន្លោះប្រហោង? ខ្ញុំទំរាំទៅដល់គេបិតទ្វាបាត់ទៅហើយ? ចុះឥវ៉ាន់នោះអាចខូច? System ស្រួលប្រើ? ឬអាចអោយខ្ញុំឈប់ប្រើសេវាកម្មលោកអ្នក? ព្រោះអត់មានដំណោះស្រាយល្អមួយសោះ ឬមួយ System គួរធ្វើយ៉ាងណាបានស្រួលជាងនេះ? គួរតែមានដំណោះស្រាយល្អជាងនេះ ។
ដំណោះស្រាយគឺ ជិះកង់បីទៅដូរបុង ព្រោះគ្មានដំណោះស្រាយល្អ នេះគឺកំហុស ចឹងត្រូវពិនិត្យអោយត្រឹមត្រូវ ព្រោះបានឆ្លិចសួរគេថា ចុះបើបុគ្គលិកវាយលេខខុស? ក៏ត្រូវមកដូរដែរ ? ពិនិត្យមុនពេលចេញ ប្រហេសបាត់ប្រយាត់គង់ ៕
ប្រភព ៖ ពីហ្វេសប៊ុក Sophat Chy
No comments:
Post a Comment